X

Скопируйте код и вставьте его на свой сайт.

Ширина px

Вы можете уменьшить размер презентации, указав свой размер!

Let’s start

Let’s start
Задачи: Контроль умения понять содержание текста с извлечением основной и кон...
Vocabulary units In your project you are welcomed to use vocabulary units tha...
Text: “The Torrington Project” Who is the author of the article? What is the ...
Put the stages of the Torrington Project in the proper order Write the purpos...
Discussing the text Ex. 3C, page 34 Language support In my opinion, …. becaus...
Grammar revision: “Conditional sentences”
Homework I n groups design a project to improve the place you live in (Ex. 5,...
Self- Evaluation card Name Score (1-3) Did you participate in the work of the...
Thank you for the lesson
Класс
Автор

Let’s start

Описание презентации по отдельным слайдам:

1 слайд

Let’s start

2 слайд

Задачи: Контроль умения понять содержание текста с извлечением основной и конкретной информации Проверка умения участвовать в дискуссии «Этапы проектирования», выбрать правильное толкование слов, Развивать логическое мышление, умение анализировать и сравнивать Развитие умений и навыков употребления изученного лексического и грамматического материала в устных высказываниях по теме Развивать речь учащихся, умение высказывать свое мнение, доказывать его, делать выводы после выступления Развитие творческого мышления, побуждение к выражению собственного мнения Систематизировать знания учащихся по теме «People and Places» Расширять знания детей о значимости туризма Воспитать умение работать в группах Цель урока: Развивать умение выделить этапы проекта, обобщить и систематизировать учебный материал по теме «People and Places». Повторить грамматический материал по теме «Условные предложения».

3 слайд

Vocabulary units In your project you are welcomed to use vocabulary units that we learnt during the whole 5 lessons and, of course, from other different educational sources. Historic sites To unite Unique Major Integrated approach Nuisance Residents To restrict To lack Dignity Tourist destination Sustainable tourism To be scared of To prosper To flourish Accommodation To contribute To draw more tourists into the town, city, country Financial viability To run the financial side Grant To apply To implement the project

4 слайд

5 слайд

Text: “The Torrington Project” Who is the author of the article? What is the idea of the project?

6 слайд

Put the stages of the Torrington Project in the proper order Write the purposes of each step Work in groups

7 слайд

Discussing the text Ex. 3C, page 34 Language support In my opinion, …. because… I agree with …. and I want to add that… I don’t agree with … because I think that I’d like to try … because… Besides,… Moreover,… What is more,… I’d like to add,…

8 слайд

Grammar revision: “Conditional sentences”

9 слайд

Homework I n groups design a project to improve the place you live in (Ex. 5, p. 35). Express your regret not having such a project in your city using “If only…”. (10 sentences) Workbook Ex.6, p. 20. Read the puzzle and fill in the table.

10 слайд

Self- Evaluation card Name Score (1-3) Did you participate in the work of the group? Did you knowledge help to group working? Was you English fluent? Did you get any practical use?

11 слайд

Thank you for the lesson